가입양식

회원가입

기본정보
닉네임을 바꾸시면 앞으로 60일 이내에는 변경 할 수 없습니다.
약관동의

[Foydalanish shartlari]

 

1-modda (Maqsad)

Ushbu shartlar Edulink Global (keyingi o‘rinlarda “Kompaniya” deb yuritiladi) tomonidan boshqariladigan Sboard (keyingi o‘rinlarda “Sboard” deb yuritiladi) veb-saytida va mobil ilovalarida taqdim etilgan barcha Xizmatlardan (keyingi o‘rinlarda “Xizmatlar” deb yuritiladi) foydalanishga nisbatan qo‘llaniladi. Maqsad foydalanuvchilarning huquqlari, majburiyatlari va majburiyatlari bilan bog'liq masalalarni belgilashdir. Ushbu shartlar va shartlar shaxsiy kompyuter aloqasi, simsiz aloqa, smartfon (Android/Apple) ilovalari va boshqalardan foydalangan holda elektron tijoratga qo'llaniladi.

 

2-modda (Shartlarni Aniqlash, tushuntirish va o'zgartirish)

1. “Kompaniya” ushbu Qoidalar va Shartlarning mazmunini, firma nomi va vakilining nomini, biznes manzilini, telefon raqamini, elektron pochta manzilini, biznesni ro'yxatdan o'tkazish raqamini va boshqalarni joylashtiradi. (Biroq, shartlar va shartlarning aniq mazmunini sayt ichidagi ulanish ekrani orqali ko'rish mumkin)

2. “Kompaniya” Shartlarni tartibga solish to‘g‘risida”gi qonun, Axborot-kommunikatsiya tarmog‘idan foydalanish va axborotni himoya qilishni rag‘batlantirish to‘g‘risidagi qonun, Elektron tijoratda iste’molchilarning huquqlarini himoya qilish to‘g‘risidagi qonun, Elektron hujjatlar va elektron operatsiyalar to'g'risidagi asosiy qonun, va Iste'molchining asosiy qonuni kabi tegishli qonunlarni buzmaydigan darajada o'zgartirilishi mumkin.

3. “Kompaniya” tomonidan shartlar qayta ko'rib chiqilgan vaziyatda, saytda ariza berish sanasi va qayta ko'rib chiqish sababinini ko’rsatib joriy shartlar bilan bir qatorda, u kuchga kirish sanasidan 7 kun oldin (ammo, a'zolar uchun noqulay bo'lgan tarkibga o'zgartirishlar kiritilgan taqdirda 30 kun) kuchga kirishidan bir kun oldin saytda xabardor qilinadi.

4. Ushbu moddaning 3-bandiga muvofiq, agar a'zo “Kompaniya” tomonidan ogohlantirilgan kundan boshlab qayta ko'rib chiqilgan shartlar va shartlar kuchga kirgan kundan boshlab 7 kun ichida rad etish niyatini bildirmasa, o'zgartirilgan shartlar va shartlar. rad etish belgisi bo‘lmasa ham, tasdiqlangan hisoblanadi va bu holda o‘zgartirilgan shartlar tasdiqlangan deb topiladi. Agar a'zo qayta ko'rib chiqilgan shartlar va shartlarga rozi bo'lmasa, a'zo foydalanish shartnomasini bekor qilishi mumkin.

 

3-modda (Kompaniyaning majburiyatlari)

1. “Kompaniya” tegishli qonunlar va ushbu Shartlar va qoidalar bilan taqiqlangan yoki yaxshi axloq qoidalariga zid bo'lgan harakatlarni amalga oshirmaydi va "Xizmat"ni doimiy va barqaror ravishda taqdim etish uchun qo'lidan kelgancha harakat qiladi.

2. “Kompaniya” a'zolari "Xizmat" dan xavfsiz foydalanishlari va shaxsiy ma'lumotlarni qayta ishlash siyosatini oshkor qilishlari va ularga rioya qilishlari uchun shaxsiy ma'lumotlarni (shu jumladan kredit ma'lumotlarini) himoya qilishga intiladi.

3. “Kompaniya” Xizmatdan foydalanish bilan bog‘liq holda yuzaga keladigan foydalanuvchi shikoyatlari yoki zararni bartaraf etish so‘rovlarini to‘g‘ri ko‘rib chiqish uchun zarur inson resurslari va tizimlariga ega.

4. Agar “Kompaniya” "Xizmat"dan foydalanish bo'yicha "A'zolar" tomonidan bildirilgan fikr yoki shikoyatlarni asosli deb tan olsa, ular tegishli tartib-qoidalar orqali ko'rib chiqilishi kerak. Biroq, agar zudlik bilan qayta ishlash qiyin bo'lsa, a'zoga sabab va ishlov berish jadvali haqida xabar beriladi.

 

4-modda (Kompaniya huquqlari)

1. “Kompaniya” "Xizmat" bilan bog'liq barcha kontentga (“Kompaniya” sharti), dasturiy ta'minot va barcha intellektual mulk huquqlariga egalik qiladi va barcha tegishli qonuniy huquq va manfaatlarga ega.

2. “Kompaniya” "Xizmat"ni xavfsiz va normal ishlashi uchun a'zo tomonidan taqdim etilgan mazmun uchun a'zodan ma'lum huquqlarni olishi kerak. Shunga ko'ra, a'zo "Xizmat"dan foydalangan holda a'zo tomonidan taqdim etilgan kontent uchun “Kompaniya” tomonidan a'zo tarkibini o'zgartirish, ko'paytirish va tarqatish huquqini berishga rozi bo'ladi. Bundan tashqari, “Kompaniya” "Xizmat" ko'rsatish bilan shartnoma munosabatlariga ega bo'lgan boshqa shaxslarga "Xizmat" ko'rsatish maqsadida kontentdan foydalanishga imkon beradi, kontentga bo'lgan huquqlarni o'tkazadi, va qonuniy majburiyatlarga javob beradi. Shuningdek, uchinchi shaxslarga kontentdan shu maqsadda foydalanishiga ruxsat berishga rozilik bildiradi.

3. Ushbu foydalanish shartlarida “Kompaniya”ga berilgan huquqlar bundan mustasno, ota-onalar va talaba a'zolari a'zoning mazmuniga bo'lgan barcha huquqlarni saqlab qoladi. A'zoning roziligisiz “Kompaniya” a'zoning mazmunini oshkor qila olmaydi. Biroq, faqat a'zo tomonidan baham ko'rish maqsadida tarqatilgan kontent yoki a'zoning roziligi bilan olingan tarkib uchun a'zolar a'zo tarkibidan foydalanish, ko'rsatish, tarqatish va o'zgartirishga rozi bo'lgan deb hisoblanadi.

4. “Kompaniya” a'zoning "Xizmat"dan foydalanishini yoki a'zoning hisobidan foydalanishni tugatishi yoki uni harakatsiz holatga keltirishi mumkin. “Kompaniya” a'zosining hisobini tugatishi yoki "Xizmat"dan foydalanishining sabablari, jumladan, "Xizmat"ni taqdim etishga va “Kompaniya” siyosatiga qarshi holatlar quyidagilardan iboratdir.

- Agar a'zo ushbu shartlarni yoki individual shartnomalarni buzsa

- A'zoning iltimosiga binoan yoki a'zoning o'zi a'zoning akkauntini o'chirib tashlagan taqdirda

- A'zo "Xizmat"dan bir yildan ortiq foydalanmagan bo'lsa

- A'zo "Xizmat"dan foydalanish bilan bog'liq holda “Kompaniya” yoki boshqalarga to'lashi kerak bo'lgan xarajatlarni to'lamagan yoki kechiktirilgan taqdirda.

- Davlat organlari tomonidan talab qilinganda

- Agar “Kompaniya” boshqa jiddiy sabablarga ko'ra "Xizmat" ko'rsatishni davom ettirishi nomaqbul deb topilsa.

5-modda (A'zolarning huquq va majburiyatlari)

1. A'zolar tegishli qonunlarga, ushbu Qoidalar va Shartlarning qoidalariga, foydalanish bo'yicha ko'rsatmalarga va "Xizmat" va “Kompaniya”ning bildirishnomalariga rioya qilishlari kerak.

2. A'zolar mualliflik huquqi va boshqa huquqlarni faqat a'zo tomonidan “Kompaniya” "Xizmat"i orqali taqdim etilgan, joylashtirgan yoki ko'rsatgan kontentga nisbatan saqlab qoladilar.

3. A'zolar "Xizmat" doirasida to'plangan va joylashtirilgan ma'lumotlar (jumladan, ochiq va shaxsiy) uchun javobgardir va ma'lumotlar boshqalarning huquqlarini, shuningdek, a'zoning javobgarligi bilan bog'liq har qanday qonuniy majburiyatlarni buzmaydi.

4. “Kompaniya” a'zolarga ushbu Foydalanish shartlarining amal qilish muddati tugagunga qadar, ushbu Foydalanish shartlari tomonidan ruxsat etilgan darajada a'zoga “Kompaniya” tomonidan taqdim etilgan "Xizmat" dan foydalanish uchun o'tkazilmaydigan, mutlaq bo'lmagan huquqni beradi.

5. A'zo o’zing accauntida sodir bo'lgan har qanday harakatlar va ularning oqibatlari uchun barcha javobgarlikni o'z zimmasiga olishga rozi.

 

6-modda (Xizmat ko'rsatish va foydalanish shartlari)

1. Asosan, “Kompaniya” kuniga 24 soat, haftada 7 kun "Xizmat" ko'rsatadi.

2. “Kompaniya” jiddiy sabab bo‘lgan hollarda operativ va texnik ehtiyojlarga ko‘ra ko‘rsatilayotgan “Xizmat”ning to‘liq yoki bir qismini o‘zgartirishi mumkin va bu holda “Kompaniya” bu haqda saytda (bosh sahifada) va individual a'zolarga elektron pochta xabarlarini yuborish. , SMS va hk.

3. “Kompaniya” a'zodan "Xizmat"dan foydalanish uchun ism, tug'ilgan sana, aloqa ma'lumotlari va boshqa ma'lumotlarni taqdim etishni so'rashi mumkin va a'zo bunday ma'lumotlarning to'g'riligi va to'liqligini saqlashi kerak. Ba'zi hollarda a'zo "Xizmat" dan foydalanish uchun foydalanuvchi nomi, parol va elektron pochta manzilini taqdim etishi mumkin.

4. “Kompaniya” a'zoning “Kompaniya”ga to'g'ri ma'lumot taqdim etmasligi yoki a'zoning hisob ma'lumotlarini xavfsiz saqlamasligi natijasida etkazilgan yo'qotish yoki zarar uchun javobgar emas.

5. A'zolar "Xizmat" dan foydalanish uchun zarur bo'lgan uskunalar va aloqa xarajatlari kabi barcha xarajatlarni alohida to'lashlari kerak.

6. “Kompaniya” "Xizmat" ko'rsatish uchun zarur bo'lsa, muntazam tekshiruvlar o'tkazishi mumkin va muntazam tekshirish vaqti "Xizmat" taqdim ekranida e'lon qilinadi.

 

7-modda (Evro Xizmatidan foydalanish)

1. “Kompaniya” "Xizmatlarni" bepul taqdim etadi, lekin ba'zi "Xizmatlar" to'lov evaziga ko'rsatilishi mumkin.

2. A’zo “Kompaniya” tomonidan ko‘rsatiladigan Xizmatdan to’lov evaziga (keyingi o‘rinlarda “Pullik xizmat” deb yuritiladi) foydalanganda “Pullik xizmat” asosan oldindan to‘laydi, to‘lov usuli esa mobil telefon to‘lovi, kredit karta to'lovi, hisob o'tkazmasi, a'zolar bank depoziti, oldindan to'langan elektron to'lov usuli va boshqalar orqali to'lashni tanlashlari mumkin.

3. “Kompaniya” a'zoning to'lov uchun zarur bo'lgan shaxsiy ma'lumotlarini qo'shimcha ravishda so'rashi mumkin va a'zo “Kompaniya” tomonidan so'ralgan shaxsiy ma'lumotlarni to'g'ri taqdim etishi shart.

4. Yakka tartibdagi “Pullik xizmat”dan foydalanish shartnomasini tuzgan a’zolar foydalanish shartnomasi tuzilgan kundan e’tiboran 7 kun ichida, tuzilgan foydalanish shartnomasi boshqacha tarzda tuzilgan bo'lsa, obuna "pullik xizmat" dan foydalanish mumkin bo'lgan kundan boshlab bir oy ichida yoki faktni bilgan yoki bilishi mumkin bo'lgan kundan boshlab 30 kun ichida bekor qilinishi mumkin. Biroq, “Kompaniya”ning "Pullik xizmati" Elektron tijoratda iste'molchilarning huquqlarini himoya qilish to'g'risidagi qonun va h.k. va Tarkibni sanoatni rag'batlantirish to'g'risidagi qonun da ko'rsatilganidek, olib qo'yilishi mumkin bo'lmagan Xizmatlarni o'z ichiga olishi mumkin, bu holda "Kompaniya" qaytarib olish huquqini cheklash uchun ushbu Qonunga muvofiq quyidagi choralardan biri ko'riladi:

- shu jumladan, qaytarib olish mumkin bo'lmagan Pullik Xizmatlar to'g'risidagi fakt

- Vaqtinchalik yoki qisman foydalanish kabi usullarni ta'minlash

5. A'zo o’ziga tegishli sabablarga ko'ra Xizmat to’lovini qaytargan vaziyatda umumiy usuli quyidagicha.

- Agar “Kompaniya” tomonidan taqdim etilayotgan “Pullik Xizmat” to‘lov amalga oshirilgandan so‘ng Xizmatdan foydalanish yoki sotib olish faqat bir martalik foydalanish bilan yakunlanadigan xizmat bo‘lsa, “Pullik Xizmat”dan foydalangandan keyin pulni qaytarib bo‘lmaydi.

- Agar "kompaniya" tomonidan ko'rsatiladigan "pullik xizmat" to'lov amalga oshirilgandan keyin bir oydan kam davom etadigan (to'lov asosida) xizmat bo'lsa, summaning qolgan qismi foydalanish kunidan boshlab foydalanish kunlari soniga to'g'ri keladigan miqdorni hisobga olmaganda. bekor qilish uchun to'lov qaytariladi (ushbu bo'lim qoidalari har oy bir oyga mo'ljallab to'langan "Pullik xizmatlar" uchun ham amal qiladi)

- “Kompaniya” tomonidan ko‘rsatiladigan “Pullik Xizmat” to‘lovdan so‘ng bir oydan ortiq davom etadigan Xizmat bo‘lsa (to‘lov standarti), qolgan summa bekor qilingan kundan boshlab qaytariladi.

6. Oldingi bandning qoidalariga qaramasdan, quyidagi holatlarning har birida alohida a'zo tomonidan to'langan to'liq summa qaytariladi.

- “Kompaniya” tomonidan taqdim etilgan Xizmatdagi nosozlik yoki minimal texnik xususiyatlarga qaramay, “Kompaniya” bilan bog'liq sabablarga ko'ra Xizmatdan foydalanilmagan taqdirda

- A'zo tomonidan sotib olingan Xizmat ko'rsatilmagan bo'lsa

- Ko'rsatilayotgan Xizmat ko'rsatkichlar va reklamalardan farq qiladigan yoki ulardan sezilarli darajada farq qilgan taqdirda

- Taqdim etilayotgan Xizmatdagi nuqson tufayli Xizmatdan normal foydalanish sezilarli darajada imkonsiz bo'lgan taqdirda

7. A'zolar foydalanish to'loviga e'tiroz bildirishlari mumkin. Biroq, foydalanish to'loviga e'tirozlar sabab ma'lum bo'lgan kundan boshlab 30 kun ichida va sabab yuzaga kelgan kundan boshlab 3 oy ichida e'tiroz bildirilishi kerak.

8. “Kompaniya” ortiqcha to'langan yoki to'liq qaytarilgan taqdirda, foydalanish to'lovini to'lash bilan bir xil tarzda qaytaradi. Biroq, agar to'lovni xuddi shu tarzda qaytarishning iloji bo'lmasa yoki Xizmat muddatidan oldin to'xtatilganligi sababli qisman qaytarish mumkin bo'lsa, pulni qaytarish “Kompaniya” tomonidan belgilanadigan alohida usulda amalga oshiriladi. “Kompaniya” to‘lovni qaytarish majburiyati paydo bo‘lgan kundan boshlab 3 ish kuni ichida qaytaradi va agar qaytarib berish kechiktirilsa, kechiktirilgan foiz stavkasi “Elektron tijoratda iste’molchilarning huquqlarini himoya qilish to‘g‘risida”gi qonun asosida qaytatiladi. Biroq, agar to'lovni qaytarish uchun a'zoning hamkorligi talab etilsa, a'zoga bog'liq bo'lgan sabablarga ko'ra to'lovni kechiktirish uchun kechiktirilgan foizlar undiriladi.

8-modda (Xizmatni vaqtincha to'xtatish)

1. “Kompaniya” axborot va kommunikatsiya vositalariga texnik xizmat ko‘rsatish, tekshirish, almashtirish va ishdan chiqish, aloqa uzilishi, milliy favqulodda vaziyatlar, “Xizmat” dan foydalanishda tirbandlik yoki muhim holatlar, operatsion sabablar mavjud bo‘lgan hollarda “Xizmat” korsatishni vaqtincha to‘xtatib qo‘yishi mumkin. Bunday holda, "Kompaniya" sayt (bosh sahifa) yoki alohida a'zolarni elektron pochta, SMS va boshqalar orqali xabardor qiladi. Biroq, agar "Kompaniya" oldindan xabardor qila olmaydigan muqarrar sabablar mavjud bo'lsa, u keyinroq xabardor qilinishi mumkin.

2. "Kompaniya" "Kompaniya" siyosati va faoliyati ehtiyojlari uchun bepul taqdim etilayotgan xizmatlarning bir qismini yoki barchasini o'zgartirishi, to'xtatib turishi yoki o'zgartirishi mumkin, shuningdek, tegishli qonun hujjatlarida alohida qoida mavjud bo'lmasa, "A'zo"ga alohida tovon to'lamaydi.

3. Biznes ob'ektlarini konvertatsiya qilish, biznesdan voz kechish, kompaniyalar o'rtasidagi integratsiya va hokazolar tufayli xizmat ko'rsatilmagan taqdirda, "Kompaniya" har bir a'zoni saytdagi (bosh sahifadagi) bildirishnoma orqali yoki elektron pochta orqali xabardor qiladi. pochta, SMS va boshqalar isbotlangan sabab-oqibat munosabatlari tufayli "a'zo" tomonidan ko'rilgan haqiqiy zarar qoplanadi. Biroq, agar "Kompaniya" hech qanday niyat yoki beparvolik yo'qligini isbotlasa, bunday bo’lmaydi.

9-modda (Shaxsiy ma'lumotlarni to'plash va ulardan foydalanish bo'yicha ko'rsatmalar)

"Kompaniya"ning shaxsiy ma'lumotlarini to'plash, ulardan foydalanish va himoya qilish to'g'risidagi ma'lumotlar [Shaxsiy ma'lumotlar bilan ishlash siyosatida] alohida ochiladi. Ushbu "Xizmat" dan foydalanish orqali a'zo [Maxfiylik siyosati] ning barcha qoidalarini tushunadi va shaxsiy ma'lumotlarni to'plash va ulardan foydalanishga rozi bo'ladi.

 

10-modda (Kompaniyaning zararni qoplash huquqlari)

1. “Kompaniya” a'zo tomonidan etkazilgan har qanday zarar uchun javobgar bo'lmaydi, agar "Xizmat" quyidagi hollarda taqdim etilishi mumkin bo'lmasa.

- Tabiiy ofat yoki fors-major holatlarida

- Uchinchi shaxs tomonidan "Xizmat" ga qasddan aralashgan taqdirda

- A'zoga tegishli sabablarga ko'ra "Xizmat" dan foydalanishda muammo yuzaga kelsa

- Kompaniyaning niyati yoki beparvoligisiz boshqa sabablarga ko'ra

2. A'zolar "Xizmat"dan foydalangan holda mahsulotlarni sotish bo'yicha tadbirkorlik faoliyati bilan shug'ullanishlari mumkin emas. “Kompaniya” qonuni tomonidan imzolangan ekspress yozma ravishda ruxsat berilgan hollar bundan mustasno, tijorat dasturiy ta'minotini noqonuniy tarqatish taqiqlanadi. “Kompaniya” tadbirkorlik faoliyatining ushbu qoidabuzarlik natijasida yuzaga kelgan natijalari va yo‘qotishlari hamda tegishli tashkilotlarning qonuniy harakatlari uchun javobgar emas.

3. “Kompaniya” a'zolar tomonidan joylashtirilgan ma'lumotlar, ma'lumotlar, faktlar va boshqalarning ishonchliligi va to'g'riligi uchun javobgar emas.

4. “Kompaniya” a’zolar o‘rtasida yoki a’zolar va uchinchi shaxslar o‘rtasida “Xizmat” orqali amalga oshirilgan operatsiyalarda javobgarlikdan ozod qilinadi.

5. “Kompaniya” bepul taqdim etilayotgan “Xizmat”dan foydalanish uchun javobgar emas, agar tegishli qonunlarda boshqacha qoida nazarda tutilgan bo‘lmasa.

 

11-modda (Xatlarni boshqarish)

1. Agar aʼzoning postida Axborot va kommunikatsiya tarmoqlaridan foydalanish va axborotni muhofaza qilishni ragʻbatlantirish toʻgʻrisidagi qonun va h.k. va Mualliflik huquqi toʻgʻrisidagi qonun kabi tegishli qonunlarni buzuvchi kontent boʻlsa, huquq egasi ushbu qonunga muvofiq eʼlonni toʻxtatib turadi va oʻchirib tashlaydi. tegishli qonunlarda nazarda tutilgan tartib-qoidalar va hokazolar va “Kompaniya” tegishli qonunlarga muvofiq choralar ko'rishi shart.

2. “Kompaniya” e’tirof etish huquqining buzilishiga asos bo‘lgan taqdirda ham huquq egasining talabiga binoan tegishli qonun va me’yoriy hujjatlarga muvofiq vaqtinchalik choralar va h.k. oldingi bandga yoki agar u boshqa “Kompaniya” siyosati va tegishli qonunlarni buzsa.

 

12-modda (Xatlarni tarqatish)

1. Ota-onalar va o'quvchilar a'zolari "Xizmat" dan foydalangan holda maktab (shu jumladan bolalar bog'chasi) tomonidan "Xizmat" orqali maktabga (shu jumladan bolalar bog'chasiga) tegishli bo'lgan ota-onalar va o'quvchilar a'zolari uchun kontentni joylashtirishga "Xizmat" dan foydalangan holda to'liq rozi bo'ladi. Bu vaqtda e'lon qilingan kontentda ota-onalarning farzandlari sur’atlari kabilar kiritiladi.

2. Postlarni maktablar (shu jumladan bolalar bog'chalari) tomonidan "kompaniya" orqali dastlabki taqsimlash avvalgi bandga muvofiq oddiy harakat deb hisoblanadi va keyinchalik postga egalik yoki portret huquqiga ega bo'lgan foydalanuvchining roziligisiz amalga oshirilgan qayta taqsimlash va undan kelib chiqadigan qonuniy javobgarlik qayta taqsimlovchiga tegishli bo'lib, "Kompaniya" va maktab (shu jumladan bolalar bog'chasi) ma'murlari buning uchun qonuniy javobgarlikka ega emaslar.

13-modda (Axborot berish va reklama joylashtirish)

1. “Kompaniya” a'zolarga "Xizmat" dan foydalanishda zarur deb topilgan turli ma'lumotlarni bildirishnomalar, elektron pochta, SMS, telefon va boshqalar orqali taqdim etishi mumkin. Biroq, a'zolar istalgan vaqtda elektron pochta xabarlarini va hokazolarni olishdan bosh tortishi mumkin, tranzaksiya bilan bog'liq ma'lumotlar va tegishli qonunlarga muvofiq mijozlar so'rovlariga javoblar bundan mustasno.

2. “Kompaniya” “Xizmat” ekranida, veb-saytda, elektron pochtada va hokazolarda “Xizmat” faoliyatiga oid e’lonlarni joylashtirishi mumkin. Reklama va boshqalar bilan elektron pochta xabarlarini olgan a'zolar ularni “Kompaniya” ga olishdan bosh tortishi mumkin.

 

14-modda (Nizolarni hal qilish)

“Kompaniya” a'zolar tomonidan bildirilgan qonuniy fikr yoki shikoyatlarni aks ettirish va etkazilgan zararni qoplash uchun qo'lidan kelganini qilishi kerak.

“Kompaniya” a'zolardan kelib tushgan shikoyatlar va fikrlardan ustun turadi. Biroq, agar tezkor ishlov berish qiyin bo'lsa, sabab va ishlov berish jadvali darhol a'zoga xabar qilinadi.

 

15-modda (Amaldagi qonun va vakolatli sud)

Koreya Respublikasi qonunlari ushbu shart va shartlarni talqin qilishda hamda “Kompaniya” va aʼzolar oʻrtasidagi nizolarga nisbatan qoʻllaniladi.

Agar “Kompaniya” va a'zo o'rtasida "Xizmat" dan foydalanish bo'yicha nizo kelib chiqsa va da'vo qo'zg'atilgan bo'lsa, Fuqarolik protsessual qonuniga muvofiq manzil bo'yicha vakolatga ega bo'lgan sud bitimning yurisdiktsiyasidir.

 

Qo'shimcha

Ushbu shartlar 2022-yil 1-yanvardan kuchga kiradi.

[Shaxsiy maʼlumotlarni ximoya qilish siyosati]

 

<EdulinkGlobal Co., Ltd.> ("www.sboard.net", bundan keyin "Sboard" deb yuritiladi) "Shaxsiy ma'lumotlarni himoya qilish to'g'risida"gi qonunning 30-moddasiga muvofiq axborot subyektlarining shaxsiy ma'lumotlarini himoya qiladi va tegishli shikoyatlarni tez va muammosiz ko’rib chiqish uchun quyidagicha shaxsiy ma'lumotlarni ximoya qiladi.

Ushbu shaxsiy maʼlumotlarni ximoya qilish siyosati 2022-yil 1-yanvardan boshlab kuchga kiradi.

 

1-modda (Shaxsiy ma'lumotlarni qayta ishlash maqsadi)

<EdulinkGlobal Co., Ltd.> ('www.sboard.net', bundan keyin 'Sboard') shaxsiy ma'lumotlarni quyidagi maqsadlarda foydalanadi. Shaxsiy ma'lumotlar quyidagi maqsadlardan boshqa maqsadlarda foydalanilmaydi va agar foydalanish maqsadi o'zgartirilsa, "Shaxsiy ma'lumotlarni himoya qilish to'g'risida"gi qonunning 18-moddasiga muvofiq alohida rozilik olish kabi zarur choralar ko'riladi.

1. Fuqarolik shikoyatlarini ko'rib chiqish

Shaxsiy ma'lumotlar shikoyatchi bilan bog'lanish va uning shaxsini xabardor qilish, shikoyatlarni tasdiqlash va faktlarni aniqlash maqsadida qayta ishlanadi.

 

2-modda (Shaxsiy ma'lumotlarni qayta ishlash va saqlash muddati)

<EdulinkGlobal Co., Ltd.> shaxsiy ma'lumotlarni qonunlar va qoidalarga muvofiq saqlash va ulardan foydalanish davrida yoki shaxsiy ma'lumotlarni to'plashda, kelishilgan holda saqlash va ulardan foydalanish davrida qayta ishlaydi va saqlaydi.

Har bir shaxsiy ma'lumotlarni qayta ishlash va saqlash muddati quyidagicha.

1.<Fuqarolarning shikoyatlarini ko'rib chiqish>

<Fuqarolik shikoyatlarini ko'rib chiqish> bilan bog'liq shaxsiy ma'lumotlar to'plash va foydalanishga rozilik berilgan kundan boshlab quyidagi muddatga qadar yuqoridagi maqsadlarda saqlanadi va foydalaniladi.

Saqlash uchun asos: Kredit ma'lumotlaridan foydalanish va himoya qilish to'g'risidagi qonun

Tegishli qonunlar: Kredit ma'lumotlarini yig'ish, qayta ishlash va undan foydalanish bo'yicha ma’lumotlar: 3 yil

 

3-modda (Shaxsiy ma'lumotlarni uchinchi shaxslarga taqdim etish)

 

             <EdulinkGlobal Co., Ltd.> shaxsiy ma'lumotlarni faqat 1-moddada (Shaxsiy ma'lumotlarni qayta ishlash maqsadi) ko'rsatilgan doirada qayta ishlaydi va axborot sub'ektining roziligi hamda maxsus qonun qoidalar kabi “Shaxsiy ma'lumotlarni ximoya qilish qonun”ining 17 va 18-moddalariga to'g'ri keladigan hollardagina uchinchi shaxslarga beriladi.

<Edulink Global> shaxsiy ma'lumotlarni uchinchi shaxslarga quyidagicha taqdim etadi.

1. <EdulinkGlobal Co., Ltd.>

Shaxsiy ma'lumotlarni oluvchi: Edulink Global

Qabul qiluvchi tomonidan taqdim etilgan shaxsiy ma'lumotlardan foydalanish maqsadi: elektron pochta, ism-sharifi

Qabul qiluvchining saqlash va foydalanish muddati: 3 yil

 

4-modda (Axborot subyektlari va qonuniy vakillarining huquq va majburiyatlari hamda ularni amalga oshirish tartibi)

Axborot sub'ekti Edulink Globalga nisbatan istalgan vaqtda shaxsiy ma'lumotlarni ko'rish, tuzatish, o'chirish va qayta ishlashni to'xtatib turish huquqidan foydalanishi mumkin.

1-bandga muvofiq huquqlarni amalga oshirish Edulink Global Co., Ltd. uchun "Shaxsiy ma'lumotlarni himoya qilish to'g'risida"gi qonunning 41-moddasi 1-bandiga muvofiq yozma, elektron pochta, faks va boshqalar orqali amalga oshirilishi mumkin. Link Global kechiktirmasdan chora ko'radi.

             1-bandga muvofiq huquqlarni amalga oshirish axborot sub'ektining qonuniy vakili yoki vakolat berilgan shaxs kabi agent orqali amalga oshirilishi mumkin. Bunday holda, "Shaxsiy ma'lumotlarni qayta ishlash usuli to'g'risida xabarnoma (№ 2020-7)" ning 11-ilovasi shaklida ishonchnoma topshirish kerak.

Axborot sub'ektining huquqlari "Shaxsiy ma'lumotlarni himoya qilish to'g'risida"gi qonunning 35 (4) va 37 (2) moddalariga muvofiq shaxsiy ma'lumotlarni ko'rish va qayta ishlashni to'xtatish so'rovlari uchun cheklanishi mumkin.

Shaxsiy ma'lumotlar boshqa qonunlarda to'plash maqsadi sifatida ko'rsatilgan bo'lsa, shaxsiy ma'lumotlarni tuzatish va o'chirish so'rovini so'rash mumkin emas.

Edulink Global Co., Ltd. soʻrovni bergan shaxs, masalan, oʻqish, tuzatish/oʻchirish yoki qayta ishlashni toʻxtatib turish soʻrovi, axborot subyekti huquqlariga muvofiq shaxs yoki qonuniy agent ekanligini tekshiradi.

 

5-modda (Shaxsiy ma'lumotlarning qayta ishlanishi kerak bo'lgan narsalarni yaratish)

<EdulinkGlobal Co., Ltd.> quyidagi shaxsiy ma'lumotlar bilan shug'ullanadi.

1<Fuqarolik shikoyatlarini ko'rib chiqish>

Majburiy maydonlar: elektron pochta, ism-sharifi

Majburiy emas: mobil telefon raqami, uy manzili, ish telefon raqami

 

6-modda (Shaxsiy ma'lumotlarni yo'q qilish)

<EdulinkGlobal Co., Ltd.> shaxsiy ma'lumotlar keraksiz holga kelganda, masalan, shaxsiy ma'lumotlarni saqlash muddati o'tishi yoki qayta ishlash maqsadiga erishish kabi shaxsiy ma'lumotlarni kechiktirmasdan yo'q qiladi.

1. Yo'q qilish tartibi

<EdulinkGlobal Co., Ltd.> yo'q qilinishiga sabab bo'lgan shaxsiy ma'lumotlarni tanlaydi va <Edulink Global> shaxsiy ma'lumotlarni himoya qilish bo'yicha xodimining roziligi bilan shaxsiy ma'lumotlarni yo'q qiladi.

2. Yo'q qilish usuli

Elektron fayllar ko'rinishidagi ma'lumotlar yozuvni qayta tiklay olmaydigan texnik usuldan foydalanadi

 

7-modda (Shaxsiy ma'lumotlarning xavfsizligini ta'minlash choralari)

<EdulinkGlobal> shaxsiy ma'lumotlar xavfsizligini ta'minlash uchun quyidagi choralarni ko'radi.

1. Shaxsiy ma'lumotlar bilan ishlaydigan xodimlarni minimallashtirish va o'qitish

Shaxsiy ma'lumotlarni boshqaradigan xodimlarni belgilash va ularni mas'ul shaxs bilan cheklash orqali shaxsiy ma'lumotlarni boshqarish bo'yicha chora-tadbirlarni amalga oshiradi.

2. Shaxsiy ma'lumotlarga kirishni cheklash

Shaxsiy ma'lumotlarni qayta ishlaydigan ma'lumotlar bazasi tizimiga kirish huquqlarini berish, o'zgartirish va bekor qilish orqali shaxsiy ma'lumotlarga kirishni nazorat qilish uchun zarur choralarni ko'riladi va tashqaridan ruxsatsiz kirishni nazorat qilish uchun tajovuzni oldini olish tizimidan foydalanadi.

3. Ruxsatsiz shaxslarga kirishni nazorat qilish

Shaxsiy ma'lumotlar uchun alohida jismoniy saqlash joyi o'rnatiladi va kirishni nazorat qilish tartiblari o'rnatiladi va boshqariladi.

 

8-modda (Avtomatik shaxsiy ma'lumotlarni yig'ish moslamalarini o'rnatish, ishlatish va rad etish masalalari)

EdulinkGlobal Co., Ltd. foydalanuvchilarga individual moslashtirilgan xizmatlarni taqdim etish uchun vaqti-vaqti bilan foydalanish ma'lumotlarini saqlash va olish uchun "cookie" lardan foydalanadi.

            Cookie-fayllar server (http) tomonidan foydalanuvchining kompyuter brauzeriga veb-saytni boshqarish uchun yuboriladigan va foydalanuvchi shaxsiy kompyuterining qattiq diskida ham saqlanadigan kichik hajmdagi ma'lumotlar hisoblanadi.

A) Cookie-fayllardan foydalanish maqsadi: Bular foydalanuvchi tashrif buyurgan har bir xizmat va veb-saytga tashriflar va foydalanish turlarini, mashhur qidiruv so'zlarini, xavfsiz kirishni va hokazolarni aniqlash orqali foydalanuvchilarga optimallashtirilgan ma'lumotlarni taqdim etish uchun ishlatiladi.

B) Cookie-fayllarni o'rnatish, ishlatish va rad etish: Veb-brauzerning yuqori qismidagi asboblar > Internet parametrlari > Shaxsiy ma'lumotlar menyusida opsiyalarni o'rnatish orqali cookie-fayllarni saqlashni rad qilishingiz mumkin.

C. Agar cookie-fayllarni saqlashdan bosh tortsa, moslashtirilgan xizmatlardan foydalanishda qiyinchiliklarga duch kelish mumkin.

 

9-modda (Shaxsiy ma'lumotlarni himoya qilish uchun mas'ul shaxs)

EdulinkGlobal Co., Ltd. shaxsiy ma'lumotlar bilan ishlash uchun mas'uldir va shikoyatlarni ko'rib chiqish va shaxsiy ma'lumotlarni qayta ishlash bilan bog'liq axborot sub'ektlariga etkazilgan zararni bartaraf etish uchun shaxsiy ma'lumotlarni himoya qilish uchun mas'ul shaxsni tayinlaydi.

Shaxsiy ma'lumotlarni himoya qilish uchun mas'ul shaxs

Ism: Xan Jong Lim

Lavozimi: Bosh direktor

Aloqa uchun: 02-542-4868, edulinkglobal.ceo@gmail.com,

Shaxsiy ma'lumotlarni himoya qilish bo'limiga ulanasiz.

Shaxsiy ma'lumotlarni himoya qilish bo'limi

Bo'lim nomi: Digital Media Room

Aloqa uchun shaxs: Li Cheol Xi

Aloqa uchun: 070-7439-4856, edulinkgloba.ceo@gmail.com,

Axborot sub'ekti shaxsiy ma'lumotlarni himoya qilish bo'yicha mas'ul shaxsga Edulink Global Co., Ltd xizmatidan (yoki biznesidan) foydalanish paytida yuz bergan shaxsiy ma'lumotlarni himoya qilish bilan bog'liq barcha so'rovlar, shikoyatlarni ko'rib chiqish, zararni bartaraf etish va hokazolar haqida so'rashi mumkin va mas'ul bo'lim. Edulink Global Co., Ltd axborot sub'ektlarining so'rovlariga kechiktirmasdan javob beradi va ko'rib chiqadi.

 

10-modda (Shaxsiy ma'lumotlarni ko'rish uchun so'rov)

Axborot sub'ekti "Shaxsiy ma'lumotlarni himoya qilish to'g'risida"gi qonunning 35-moddasiga muvofiq shaxsiy ma'lumotlarga kirish uchun quyidagi bo'limlarga so'rov yuborishi mumkin.

<Edulink Global Co., Ltd.> axborot sub'ektining shaxsiy ma'lumotlariga kirish so'rovini zudlik bilan qayta ishlash uchun barcha sa'y-harakatlarni amalga oshiradi.

Shaxsiy ma'lumotlarga kirish so'rovini qabul qilish va qayta ishlash bo'limi

Bo'lim nomi: Digital Media Room

Aloqa uchun shaxs: Li Cheol Xi

Aloqa uchun: 070-7439-4856, edulinkglobal.ceo@gmail.com

 

11-modda (Huquqlarning buzilishini bartaraf etish usullari)

Axborot sub'ekti shaxsiy ma'lumotlarning buzilishidan xalos bo'lish uchun nizoni hal qilish yoki maslahat olish uchun Shaxsiy ma'lumotlar nizolari bo'yicha vositachilik qo'mitasiga yoki Koreya Internet va xavfsizlik agentligining Shaxsiy ma'lumotlarning buzilishi hisoboti markaziga murojaat qilishi mumkin. Bundan tashqari, shaxsiy ma'lumotlarning buzilishi haqidagi boshqa hisobotlar va maslahatlar uchun quyidagi tashkilotlarga murojaat qilish mumkin.

1. Shaxsiy ma'lumotlar nizolari bo'yicha vositachilik qo'mitasi: (hudud kodisiz) 1833-6972 (www.kopico.go.kr)

2. Shaxsiy ma'lumotlarning buzilishi haqida hisobot berish markazi: (hudud kodisiz) 118 (privacy.kisa.or.kr)

3. Oliy prokuratura: (hudud kodisiz) 1301 (www.spo.go.kr)

4. Milliy politsiya agentligi: (hudud kodisiz) 182 (ecrm.cyber.go.kr)

Davlat muassasasi rahbari so‘rovga Shaxsiy ma’lumotlarning 35-moddasi (Shaxsiy ma’lumotlarni ko‘rib chiqish), 36-moddasi (Shaxsiy ma’lumotlarni tuzatish/o‘chirish) va 37-moddasi (Shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlashni to‘xtatib turish va h.k.) asosida javob beradi. Himoya to'g'risidagi qonun O'z ixtiyori yoki harakatsizligi tufayli huquqlari yoki manfaatlari buzilgan shaxs Ma'muriy shikoyatlar to'g'risidagi qonunga muvofiq ma'muriy shikoyat berishi mumkin.

Iltimos, maʼmuriy sudlovlar boʻyicha qoʻshimcha maʼlumot olish uchun Markaziy maʼmuriy sudlov qoʻmitasining veb-saytiga (www.simpan.go.kr) murojaat qiling.

12-modda (Maxfiylik siyosatini o'zgartirish)

 Ushbu Maxfiylik siyosati 2022-yil 1-yanvardan kuchga kiradi.

다른분들이 나의 정보를 볼 수 있도록 합니다.
정보공개를 바꾸시면 앞으로 0일 이내에는 변경이 안됩니다.
자동등록방지
자동등록방지 숫자를 순서대로 입력하세요.
닫기