[Foydalanish
shartlari]
1-modda
(Maqsad)
Ushbu shartlar Edulink Global (keyingi
o‘rinlarda “Kompaniya” deb yuritiladi) tomonidan boshqariladigan Sboard
(keyingi o‘rinlarda “Sboard” deb yuritiladi) veb-saytida va mobil ilovalarida
taqdim etilgan barcha Xizmatlardan (keyingi o‘rinlarda “Xizmatlar” deb
yuritiladi) foydalanishga nisbatan qo‘llaniladi. Maqsad foydalanuvchilarning
huquqlari, majburiyatlari va majburiyatlari bilan bog'liq masalalarni
belgilashdir. 『Ushbu shartlar va shartlar shaxsiy
kompyuter aloqasi, simsiz aloqa, smartfon (Android/Apple) ilovalari va
boshqalardan foydalangan holda elektron tijoratga qo'llaniladi.
2-modda
(Shartlarni Aniqlash, tushuntirish va o'zgartirish)
1. “Kompaniya” ushbu Qoidalar va
Shartlarning mazmunini, firma nomi va vakilining nomini, biznes manzilini,
telefon raqamini, elektron pochta manzilini, biznesni ro'yxatdan o'tkazish
raqamini va boshqalarni joylashtiradi. (Biroq, shartlar va shartlarning aniq
mazmunini sayt ichidagi ulanish ekrani orqali ko'rish mumkin)
2. “Kompaniya” 『Shartlarni
tartibga solish to‘g‘risida”gi qonun』, 『Axborot-kommunikatsiya tarmog‘idan foydalanish va axborotni himoya
qilishni rag‘batlantirish to‘g‘risidagi qonun』, 『Elektron tijoratda iste’molchilarning huquqlarini himoya qilish
to‘g‘risidagi qonun』, 『Elektron
hujjatlar va elektron operatsiyalar to'g'risidagi asosiy qonun』, va 『Iste'molchining asosiy qonuni』 kabi tegishli qonunlarni buzmaydigan darajada o'zgartirilishi
mumkin.
3. “Kompaniya” tomonidan shartlar qayta
ko'rib chiqilgan vaziyatda, saytda ariza berish sanasi va qayta ko'rib chiqish
sababinini ko’rsatib joriy shartlar bilan bir qatorda, u kuchga kirish
sanasidan 7 kun oldin (ammo, a'zolar uchun noqulay bo'lgan tarkibga
o'zgartirishlar kiritilgan taqdirda 30 kun) kuchga kirishidan bir kun oldin
saytda xabardor qilinadi.
4. Ushbu moddaning 3-bandiga muvofiq, agar
a'zo “Kompaniya” tomonidan ogohlantirilgan kundan boshlab qayta ko'rib
chiqilgan shartlar va shartlar kuchga kirgan kundan boshlab 7 kun ichida rad
etish niyatini bildirmasa, o'zgartirilgan shartlar va shartlar. rad etish
belgisi bo‘lmasa ham, tasdiqlangan hisoblanadi va bu holda o‘zgartirilgan
shartlar tasdiqlangan deb topiladi. Agar a'zo qayta ko'rib chiqilgan shartlar
va shartlarga rozi bo'lmasa, a'zo foydalanish shartnomasini bekor qilishi
mumkin.
3-modda
(Kompaniyaning majburiyatlari)
1. “Kompaniya” tegishli qonunlar va ushbu
Shartlar va qoidalar bilan taqiqlangan yoki yaxshi axloq qoidalariga zid
bo'lgan harakatlarni amalga oshirmaydi va "Xizmat"ni doimiy va
barqaror ravishda taqdim etish uchun qo'lidan kelgancha harakat qiladi.
2. “Kompaniya” a'zolari "Xizmat"
dan xavfsiz foydalanishlari va shaxsiy ma'lumotlarni qayta ishlash siyosatini
oshkor qilishlari va ularga rioya qilishlari uchun shaxsiy ma'lumotlarni (shu
jumladan kredit ma'lumotlarini) himoya qilishga intiladi.
3. “Kompaniya” Xizmatdan foydalanish bilan
bog‘liq holda yuzaga keladigan foydalanuvchi shikoyatlari yoki zararni bartaraf
etish so‘rovlarini to‘g‘ri ko‘rib chiqish uchun zarur inson resurslari va
tizimlariga ega.
4. Agar “Kompaniya” "Xizmat"dan
foydalanish bo'yicha "A'zolar" tomonidan bildirilgan fikr yoki
shikoyatlarni asosli deb tan olsa, ular tegishli tartib-qoidalar orqali ko'rib
chiqilishi kerak. Biroq, agar zudlik bilan qayta ishlash qiyin bo'lsa, a'zoga
sabab va ishlov berish jadvali haqida xabar beriladi.
4-modda
(Kompaniya huquqlari)
1. “Kompaniya” "Xizmat" bilan
bog'liq barcha kontentga (“Kompaniya” sharti), dasturiy ta'minot va barcha
intellektual mulk huquqlariga egalik qiladi va barcha tegishli qonuniy huquq va
manfaatlarga ega.
2. “Kompaniya” "Xizmat"ni xavfsiz
va normal ishlashi uchun a'zo tomonidan taqdim etilgan mazmun uchun a'zodan
ma'lum huquqlarni olishi kerak. Shunga ko'ra, a'zo "Xizmat"dan
foydalangan holda a'zo tomonidan taqdim etilgan kontent uchun “Kompaniya” tomonidan
a'zo tarkibini o'zgartirish, ko'paytirish va tarqatish huquqini berishga rozi
bo'ladi. Bundan tashqari, “Kompaniya” "Xizmat" ko'rsatish bilan
shartnoma munosabatlariga ega bo'lgan boshqa shaxslarga "Xizmat"
ko'rsatish maqsadida kontentdan foydalanishga imkon beradi, kontentga bo'lgan
huquqlarni o'tkazadi, va qonuniy majburiyatlarga javob beradi. Shuningdek,
uchinchi shaxslarga kontentdan shu maqsadda foydalanishiga ruxsat berishga
rozilik bildiradi.
3. Ushbu foydalanish shartlarida “Kompaniya”ga
berilgan huquqlar bundan mustasno, ota-onalar va talaba a'zolari a'zoning
mazmuniga bo'lgan barcha huquqlarni saqlab qoladi. A'zoning roziligisiz
“Kompaniya” a'zoning mazmunini oshkor qila olmaydi. Biroq, faqat a'zo tomonidan
baham ko'rish maqsadida tarqatilgan kontent yoki a'zoning roziligi bilan
olingan tarkib uchun a'zolar a'zo tarkibidan foydalanish, ko'rsatish, tarqatish
va o'zgartirishga rozi bo'lgan deb hisoblanadi.
4. “Kompaniya” a'zoning
"Xizmat"dan foydalanishini yoki a'zoning hisobidan foydalanishni
tugatishi yoki uni harakatsiz holatga keltirishi mumkin. “Kompaniya” a'zosining
hisobini tugatishi yoki "Xizmat"dan foydalanishining sabablari,
jumladan, "Xizmat"ni taqdim etishga va “Kompaniya” siyosatiga qarshi
holatlar quyidagilardan iboratdir.
- Agar a'zo ushbu shartlarni yoki
individual shartnomalarni buzsa
- A'zoning iltimosiga binoan yoki a'zoning
o'zi a'zoning akkauntini o'chirib tashlagan taqdirda
- A'zo "Xizmat"dan bir yildan
ortiq foydalanmagan bo'lsa
- A'zo "Xizmat"dan foydalanish
bilan bog'liq holda “Kompaniya” yoki boshqalarga to'lashi kerak bo'lgan
xarajatlarni to'lamagan yoki kechiktirilgan taqdirda.
- Davlat organlari tomonidan talab
qilinganda
- Agar “Kompaniya” boshqa jiddiy sabablarga
ko'ra "Xizmat" ko'rsatishni davom ettirishi nomaqbul deb topilsa.
5-modda
(A'zolarning huquq va majburiyatlari)
1. A'zolar tegishli qonunlarga, ushbu
Qoidalar va Shartlarning qoidalariga, foydalanish bo'yicha ko'rsatmalarga va
"Xizmat" va “Kompaniya”ning bildirishnomalariga rioya qilishlari
kerak.
2. A'zolar mualliflik huquqi va boshqa
huquqlarni faqat a'zo tomonidan “Kompaniya” "Xizmat"i orqali taqdim
etilgan, joylashtirgan yoki ko'rsatgan kontentga nisbatan saqlab qoladilar.
3. A'zolar "Xizmat" doirasida
to'plangan va joylashtirilgan ma'lumotlar (jumladan, ochiq va shaxsiy) uchun
javobgardir va ma'lumotlar boshqalarning huquqlarini, shuningdek, a'zoning
javobgarligi bilan bog'liq har qanday qonuniy majburiyatlarni buzmaydi.
4. “Kompaniya” a'zolarga ushbu Foydalanish
shartlarining amal qilish muddati tugagunga qadar, ushbu Foydalanish shartlari tomonidan
ruxsat etilgan darajada a'zoga “Kompaniya” tomonidan taqdim etilgan "Xizmat"
dan foydalanish uchun o'tkazilmaydigan, mutlaq bo'lmagan huquqni beradi.
5. A'zo o’zing accauntida sodir bo'lgan har
qanday harakatlar va ularning oqibatlari uchun barcha javobgarlikni o'z
zimmasiga olishga rozi.
6-modda
(Xizmat ko'rsatish va foydalanish shartlari)
1. Asosan, “Kompaniya” kuniga 24 soat,
haftada 7 kun "Xizmat" ko'rsatadi.
2. “Kompaniya” jiddiy sabab bo‘lgan
hollarda operativ va texnik ehtiyojlarga ko‘ra ko‘rsatilayotgan “Xizmat”ning
to‘liq yoki bir qismini o‘zgartirishi mumkin va bu holda “Kompaniya” bu haqda
saytda (bosh sahifada) va individual a'zolarga elektron pochta xabarlarini
yuborish. , SMS va hk.
3. “Kompaniya” a'zodan "Xizmat"dan
foydalanish uchun ism, tug'ilgan sana, aloqa ma'lumotlari va boshqa
ma'lumotlarni taqdim etishni so'rashi mumkin va a'zo bunday ma'lumotlarning
to'g'riligi va to'liqligini saqlashi kerak. Ba'zi hollarda a'zo "Xizmat"
dan foydalanish uchun foydalanuvchi nomi, parol va elektron pochta manzilini
taqdim etishi mumkin.
4. “Kompaniya” a'zoning “Kompaniya”ga
to'g'ri ma'lumot taqdim etmasligi yoki a'zoning hisob ma'lumotlarini xavfsiz
saqlamasligi natijasida etkazilgan yo'qotish yoki zarar uchun javobgar emas.
5. A'zolar "Xizmat" dan
foydalanish uchun zarur bo'lgan uskunalar va aloqa xarajatlari kabi barcha
xarajatlarni alohida to'lashlari kerak.
6. “Kompaniya” "Xizmat"
ko'rsatish uchun zarur bo'lsa, muntazam tekshiruvlar o'tkazishi mumkin va
muntazam tekshirish vaqti "Xizmat" taqdim ekranida e'lon qilinadi.
7-modda
(Evro Xizmatidan foydalanish)
1. “Kompaniya” "Xizmatlarni"
bepul taqdim etadi, lekin ba'zi "Xizmatlar" to'lov evaziga
ko'rsatilishi mumkin.
2. A’zo “Kompaniya” tomonidan
ko‘rsatiladigan Xizmatdan to’lov evaziga (keyingi o‘rinlarda “Pullik xizmat”
deb yuritiladi) foydalanganda “Pullik xizmat” asosan oldindan to‘laydi, to‘lov
usuli esa mobil telefon to‘lovi, kredit karta to'lovi, hisob o'tkazmasi,
a'zolar bank depoziti, oldindan to'langan elektron to'lov usuli va boshqalar
orqali to'lashni tanlashlari mumkin.
3. “Kompaniya” a'zoning to'lov uchun zarur
bo'lgan shaxsiy ma'lumotlarini qo'shimcha ravishda so'rashi mumkin va a'zo
“Kompaniya” tomonidan so'ralgan shaxsiy ma'lumotlarni to'g'ri taqdim etishi
shart.
4. Yakka tartibdagi “Pullik xizmat”dan foydalanish
shartnomasini tuzgan a’zolar foydalanish shartnomasi tuzilgan kundan e’tiboran
7 kun ichida, tuzilgan foydalanish shartnomasi boshqacha tarzda tuzilgan
bo'lsa, obuna "pullik xizmat" dan foydalanish mumkin bo'lgan kundan
boshlab bir oy ichida yoki faktni bilgan yoki bilishi mumkin bo'lgan kundan
boshlab 30 kun ichida bekor qilinishi mumkin. Biroq, “Kompaniya”ning
"Pullik xizmati" 「Elektron tijoratda
iste'molchilarning huquqlarini himoya qilish to'g'risidagi qonun va h.k.」 va 「Tarkibni sanoatni rag'batlantirish
to'g'risidagi qonun」 da ko'rsatilganidek, olib
qo'yilishi mumkin bo'lmagan Xizmatlarni o'z ichiga olishi mumkin, bu holda "Kompaniya"
qaytarib olish huquqini cheklash uchun ushbu Qonunga muvofiq quyidagi
choralardan biri ko'riladi:
- shu jumladan, qaytarib olish mumkin
bo'lmagan Pullik Xizmatlar to'g'risidagi fakt
- Vaqtinchalik yoki qisman foydalanish kabi
usullarni ta'minlash
5. A'zo o’ziga tegishli sabablarga ko'ra
Xizmat to’lovini qaytargan vaziyatda umumiy usuli quyidagicha.
- Agar “Kompaniya” tomonidan taqdim
etilayotgan “Pullik Xizmat” to‘lov amalga oshirilgandan so‘ng Xizmatdan
foydalanish yoki sotib olish faqat bir martalik foydalanish bilan yakunlanadigan
xizmat bo‘lsa, “Pullik Xizmat”dan foydalangandan keyin pulni qaytarib
bo‘lmaydi.
- Agar "kompaniya" tomonidan
ko'rsatiladigan "pullik xizmat" to'lov amalga oshirilgandan keyin bir
oydan kam davom etadigan (to'lov asosida) xizmat bo'lsa, summaning qolgan qismi
foydalanish kunidan boshlab foydalanish kunlari soniga to'g'ri keladigan
miqdorni hisobga olmaganda. bekor qilish uchun to'lov qaytariladi (ushbu bo'lim
qoidalari har oy bir oyga mo'ljallab to'langan "Pullik xizmatlar"
uchun ham amal qiladi)
- “Kompaniya” tomonidan ko‘rsatiladigan
“Pullik Xizmat” to‘lovdan so‘ng bir oydan ortiq davom etadigan Xizmat bo‘lsa
(to‘lov standarti), qolgan summa bekor qilingan kundan boshlab qaytariladi.
6. Oldingi bandning qoidalariga qaramasdan,
quyidagi holatlarning har birida alohida a'zo tomonidan to'langan to'liq summa
qaytariladi.
- “Kompaniya” tomonidan taqdim etilgan
Xizmatdagi nosozlik yoki minimal texnik xususiyatlarga qaramay, “Kompaniya”
bilan bog'liq sabablarga ko'ra Xizmatdan foydalanilmagan taqdirda
- A'zo tomonidan sotib olingan Xizmat
ko'rsatilmagan bo'lsa
- Ko'rsatilayotgan Xizmat ko'rsatkichlar va
reklamalardan farq qiladigan yoki ulardan sezilarli darajada farq qilgan
taqdirda
- Taqdim etilayotgan Xizmatdagi nuqson
tufayli Xizmatdan normal foydalanish sezilarli darajada imkonsiz bo'lgan
taqdirda
7. A'zolar foydalanish to'loviga e'tiroz
bildirishlari mumkin. Biroq, foydalanish to'loviga e'tirozlar sabab ma'lum
bo'lgan kundan boshlab 30 kun ichida va sabab yuzaga kelgan kundan boshlab 3 oy
ichida e'tiroz bildirilishi kerak.
8. “Kompaniya” ortiqcha to'langan yoki
to'liq qaytarilgan taqdirda, foydalanish to'lovini to'lash bilan bir xil tarzda
qaytaradi. Biroq, agar to'lovni xuddi shu tarzda qaytarishning iloji bo'lmasa
yoki Xizmat muddatidan oldin to'xtatilganligi sababli qisman qaytarish mumkin
bo'lsa, pulni qaytarish “Kompaniya” tomonidan belgilanadigan alohida usulda
amalga oshiriladi. “Kompaniya” to‘lovni qaytarish majburiyati paydo bo‘lgan
kundan boshlab 3 ish kuni ichida qaytaradi va agar qaytarib berish
kechiktirilsa, kechiktirilgan foiz stavkasi “Elektron tijoratda
iste’molchilarning huquqlarini himoya qilish to‘g‘risida”gi qonun asosida
qaytatiladi. Biroq, agar to'lovni qaytarish uchun a'zoning hamkorligi talab
etilsa, a'zoga bog'liq bo'lgan sabablarga ko'ra to'lovni kechiktirish uchun
kechiktirilgan foizlar undiriladi.
8-modda
(Xizmatni vaqtincha to'xtatish)
1. “Kompaniya” axborot va kommunikatsiya
vositalariga texnik xizmat ko‘rsatish, tekshirish, almashtirish va ishdan
chiqish, aloqa uzilishi, milliy favqulodda vaziyatlar, “Xizmat” dan
foydalanishda tirbandlik yoki muhim holatlar, operatsion sabablar mavjud
bo‘lgan hollarda “Xizmat” ko‘rsatishni vaqtincha
to‘xtatib qo‘yishi mumkin. Bunday holda, "Kompaniya" sayt (bosh
sahifa) yoki alohida a'zolarni elektron pochta, SMS va boshqalar orqali
xabardor qiladi. Biroq, agar "Kompaniya" oldindan xabardor qila
olmaydigan muqarrar sabablar mavjud bo'lsa, u keyinroq xabardor qilinishi
mumkin.
2. "Kompaniya"
"Kompaniya" siyosati va faoliyati ehtiyojlari uchun bepul taqdim
etilayotgan xizmatlarning bir qismini yoki barchasini o'zgartirishi, to'xtatib
turishi yoki o'zgartirishi mumkin, shuningdek, tegishli qonun hujjatlarida
alohida qoida mavjud bo'lmasa, "A'zo"ga alohida tovon to'lamaydi.
3. Biznes ob'ektlarini konvertatsiya
qilish, biznesdan voz kechish, kompaniyalar o'rtasidagi integratsiya va
hokazolar tufayli xizmat ko'rsatilmagan taqdirda, "Kompaniya" har bir
a'zoni saytdagi (bosh sahifadagi) bildirishnoma orqali yoki elektron pochta
orqali xabardor qiladi. pochta, SMS va boshqalar isbotlangan sabab-oqibat
munosabatlari tufayli "a'zo" tomonidan ko'rilgan haqiqiy zarar
qoplanadi. Biroq, agar "Kompaniya" hech qanday niyat yoki beparvolik
yo'qligini isbotlasa, bunday bo’lmaydi.
9-modda
(Shaxsiy ma'lumotlarni to'plash va ulardan foydalanish bo'yicha ko'rsatmalar)
"Kompaniya"ning shaxsiy
ma'lumotlarini to'plash, ulardan foydalanish va himoya qilish to'g'risidagi
ma'lumotlar [Shaxsiy ma'lumotlar bilan ishlash siyosatida] alohida ochiladi.
Ushbu "Xizmat" dan foydalanish orqali a'zo [Maxfiylik siyosati] ning
barcha qoidalarini tushunadi va shaxsiy ma'lumotlarni to'plash va ulardan
foydalanishga rozi bo'ladi.
10-modda
(Kompaniyaning zararni qoplash huquqlari)
1. “Kompaniya” a'zo tomonidan etkazilgan
har qanday zarar uchun javobgar bo'lmaydi, agar "Xizmat" quyidagi
hollarda taqdim etilishi mumkin bo'lmasa.
- Tabiiy ofat yoki fors-major holatlarida
- Uchinchi shaxs tomonidan
"Xizmat" ga qasddan aralashgan taqdirda
- A'zoga tegishli sabablarga ko'ra "Xizmat"
dan foydalanishda muammo yuzaga kelsa
- Kompaniyaning niyati yoki beparvoligisiz
boshqa sabablarga ko'ra
2. A'zolar "Xizmat"dan
foydalangan holda mahsulotlarni sotish bo'yicha tadbirkorlik faoliyati bilan
shug'ullanishlari mumkin emas. “Kompaniya” qonuni tomonidan imzolangan ekspress
yozma ravishda ruxsat berilgan hollar bundan mustasno, tijorat dasturiy
ta'minotini noqonuniy tarqatish taqiqlanadi. “Kompaniya” tadbirkorlik
faoliyatining ushbu qoidabuzarlik natijasida yuzaga kelgan natijalari va yo‘qotishlari
hamda tegishli tashkilotlarning qonuniy harakatlari uchun javobgar emas.
3. “Kompaniya” a'zolar tomonidan
joylashtirilgan ma'lumotlar, ma'lumotlar, faktlar va boshqalarning
ishonchliligi va to'g'riligi uchun javobgar emas.
4. “Kompaniya” a’zolar o‘rtasida yoki
a’zolar va uchinchi shaxslar o‘rtasida “Xizmat” orqali amalga oshirilgan
operatsiyalarda javobgarlikdan ozod qilinadi.
5. “Kompaniya” bepul taqdim etilayotgan
“Xizmat”dan foydalanish uchun javobgar emas, agar tegishli qonunlarda boshqacha
qoida nazarda tutilgan bo‘lmasa.
11-modda
(Xatlarni boshqarish)
1. Agar aʼzoning postida “Axborot va kommunikatsiya tarmoqlaridan foydalanish va axborotni
muhofaza qilishni ragʻbatlantirish toʻgʻrisida”gi qonun va h.k.” va “Mualliflik huquqi toʻgʻrisida”gi qonun” kabi tegishli qonunlarni buzuvchi kontent boʻlsa,
huquq egasi ushbu qonunga muvofiq eʼlonni toʻxtatib turadi va oʻchirib
tashlaydi. tegishli qonunlarda nazarda tutilgan tartib-qoidalar va hokazolar va
“Kompaniya” tegishli qonunlarga muvofiq choralar ko'rishi shart.
2. “Kompaniya” e’tirof etish huquqining
buzilishiga asos bo‘lgan taqdirda ham huquq egasining talabiga binoan tegishli
qonun va me’yoriy hujjatlarga muvofiq vaqtinchalik choralar va h.k. oldingi
bandga yoki agar u boshqa “Kompaniya” siyosati va tegishli qonunlarni buzsa.
12-modda
(Xatlarni tarqatish)
1. Ota-onalar va o'quvchilar a'zolari
"Xizmat" dan foydalangan holda maktab (shu jumladan bolalar
bog'chasi) tomonidan "Xizmat" orqali maktabga (shu jumladan bolalar
bog'chasiga) tegishli bo'lgan ota-onalar va o'quvchilar a'zolari uchun
kontentni joylashtirishga "Xizmat" dan foydalangan holda to'liq rozi
bo'ladi. Bu vaqtda e'lon qilingan kontentda ota-onalarning farzandlari
sur’atlari kabilar kiritiladi.
2. Postlarni maktablar (shu jumladan
bolalar bog'chalari) tomonidan "kompaniya" orqali dastlabki
taqsimlash avvalgi bandga muvofiq oddiy harakat deb hisoblanadi va keyinchalik
postga egalik yoki portret huquqiga ega bo'lgan foydalanuvchining roziligisiz amalga
oshirilgan qayta taqsimlash va undan kelib chiqadigan qonuniy javobgarlik qayta
taqsimlovchiga tegishli bo'lib, "Kompaniya" va maktab (shu jumladan
bolalar bog'chasi) ma'murlari buning uchun qonuniy javobgarlikka ega emaslar.
13-modda
(Axborot berish va reklama joylashtirish)
1. “Kompaniya” a'zolarga "Xizmat"
dan foydalanishda zarur deb topilgan turli ma'lumotlarni bildirishnomalar,
elektron pochta, SMS, telefon va boshqalar orqali taqdim etishi mumkin. Biroq,
a'zolar istalgan vaqtda elektron pochta xabarlarini va hokazolarni olishdan
bosh tortishi mumkin, tranzaksiya bilan bog'liq ma'lumotlar va tegishli
qonunlarga muvofiq mijozlar so'rovlariga javoblar bundan mustasno.
2. “Kompaniya” “Xizmat” ekranida,
veb-saytda, elektron pochtada va hokazolarda “Xizmat” faoliyatiga oid e’lonlarni
joylashtirishi mumkin. Reklama va boshqalar bilan elektron pochta xabarlarini
olgan a'zolar ularni “Kompaniya” ga olishdan bosh tortishi mumkin.
14-modda
(Nizolarni hal qilish)
“Kompaniya” a'zolar tomonidan bildirilgan
qonuniy fikr yoki shikoyatlarni aks ettirish va etkazilgan zararni qoplash
uchun qo'lidan kelganini qilishi kerak.
“Kompaniya” a'zolardan kelib tushgan
shikoyatlar va fikrlardan ustun turadi. Biroq, agar tezkor ishlov berish qiyin
bo'lsa, sabab va ishlov berish jadvali darhol a'zoga xabar qilinadi.
15-modda
(Amaldagi qonun va vakolatli sud)
Koreya Respublikasi qonunlari ushbu shart
va shartlarni talqin qilishda hamda “Kompaniya” va aʼzolar oʻrtasidagi
nizolarga nisbatan qoʻllaniladi.
Agar “Kompaniya” va a'zo o'rtasida
"Xizmat" dan foydalanish bo'yicha nizo kelib chiqsa va da'vo
qo'zg'atilgan bo'lsa, Fuqarolik protsessual qonuniga muvofiq manzil bo'yicha
vakolatga ega bo'lgan sud bitimning yurisdiktsiyasidir.
Qo'shimcha
Ushbu shartlar 2022-yil 1-yanvardan kuchga
kiradi.