Foydalanish shartlari

[Foydalanish shartlari]

 

1-modda (Maqsad)

Ushbu shartlar Edulink Global (keyingi o‘rinlarda “Kompaniya” deb yuritiladi) tomonidan boshqariladigan Sboard (keyingi o‘rinlarda “Sboard” deb yuritiladi) veb-saytida va mobil ilovalarida taqdim etilgan barcha Xizmatlardan (keyingi o‘rinlarda “Xizmatlar” deb yuritiladi) foydalanishga nisbatan qo‘llaniladi. Maqsad foydalanuvchilarning huquqlari, majburiyatlari va majburiyatlari bilan bog'liq masalalarni belgilashdir. Ushbu shartlar va shartlar shaxsiy kompyuter aloqasi, simsiz aloqa, smartfon (Android/Apple) ilovalari va boshqalardan foydalangan holda elektron tijoratga qo'llaniladi.

 

2-modda (Shartlarni Aniqlash, tushuntirish va o'zgartirish)

1. “Kompaniya” ushbu Qoidalar va Shartlarning mazmunini, firma nomi va vakilining nomini, biznes manzilini, telefon raqamini, elektron pochta manzilini, biznesni ro'yxatdan o'tkazish raqamini va boshqalarni joylashtiradi. (Biroq, shartlar va shartlarning aniq mazmunini sayt ichidagi ulanish ekrani orqali ko'rish mumkin)

2. “Kompaniya” Shartlarni tartibga solish to‘g‘risida”gi qonun, Axborot-kommunikatsiya tarmog‘idan foydalanish va axborotni himoya qilishni rag‘batlantirish to‘g‘risidagi qonun, Elektron tijoratda iste’molchilarning huquqlarini himoya qilish to‘g‘risidagi qonun, Elektron hujjatlar va elektron operatsiyalar to'g'risidagi asosiy qonun, va Iste'molchining asosiy qonuni kabi tegishli qonunlarni buzmaydigan darajada o'zgartirilishi mumkin.

3. “Kompaniya” tomonidan shartlar qayta ko'rib chiqilgan vaziyatda, saytda ariza berish sanasi va qayta ko'rib chiqish sababinini ko’rsatib joriy shartlar bilan bir qatorda, u kuchga kirish sanasidan 7 kun oldin (ammo, a'zolar uchun noqulay bo'lgan tarkibga o'zgartirishlar kiritilgan taqdirda 30 kun) kuchga kirishidan bir kun oldin saytda xabardor qilinadi.

4. Ushbu moddaning 3-bandiga muvofiq, agar a'zo “Kompaniya” tomonidan ogohlantirilgan kundan boshlab qayta ko'rib chiqilgan shartlar va shartlar kuchga kirgan kundan boshlab 7 kun ichida rad etish niyatini bildirmasa, o'zgartirilgan shartlar va shartlar. rad etish belgisi bo‘lmasa ham, tasdiqlangan hisoblanadi va bu holda o‘zgartirilgan shartlar tasdiqlangan deb topiladi. Agar a'zo qayta ko'rib chiqilgan shartlar va shartlarga rozi bo'lmasa, a'zo foydalanish shartnomasini bekor qilishi mumkin.

 

3-modda (Kompaniyaning majburiyatlari)

1. “Kompaniya” tegishli qonunlar va ushbu Shartlar va qoidalar bilan taqiqlangan yoki yaxshi axloq qoidalariga zid bo'lgan harakatlarni amalga oshirmaydi va "Xizmat"ni doimiy va barqaror ravishda taqdim etish uchun qo'lidan kelgancha harakat qiladi.

2. “Kompaniya” a'zolari "Xizmat" dan xavfsiz foydalanishlari va shaxsiy ma'lumotlarni qayta ishlash siyosatini oshkor qilishlari va ularga rioya qilishlari uchun shaxsiy ma'lumotlarni (shu jumladan kredit ma'lumotlarini) himoya qilishga intiladi.

3. “Kompaniya” Xizmatdan foydalanish bilan bog‘liq holda yuzaga keladigan foydalanuvchi shikoyatlari yoki zararni bartaraf etish so‘rovlarini to‘g‘ri ko‘rib chiqish uchun zarur inson resurslari va tizimlariga ega.

4. Agar “Kompaniya” "Xizmat"dan foydalanish bo'yicha "A'zolar" tomonidan bildirilgan fikr yoki shikoyatlarni asosli deb tan olsa, ular tegishli tartib-qoidalar orqali ko'rib chiqilishi kerak. Biroq, agar zudlik bilan qayta ishlash qiyin bo'lsa, a'zoga sabab va ishlov berish jadvali haqida xabar beriladi.

 

4-modda (Kompaniya huquqlari)

1. “Kompaniya” "Xizmat" bilan bog'liq barcha kontentga (“Kompaniya” sharti), dasturiy ta'minot va barcha intellektual mulk huquqlariga egalik qiladi va barcha tegishli qonuniy huquq va manfaatlarga ega.

2. “Kompaniya” "Xizmat"ni xavfsiz va normal ishlashi uchun a'zo tomonidan taqdim etilgan mazmun uchun a'zodan ma'lum huquqlarni olishi kerak. Shunga ko'ra, a'zo "Xizmat"dan foydalangan holda a'zo tomonidan taqdim etilgan kontent uchun “Kompaniya” tomonidan a'zo tarkibini o'zgartirish, ko'paytirish va tarqatish huquqini berishga rozi bo'ladi. Bundan tashqari, “Kompaniya” "Xizmat" ko'rsatish bilan shartnoma munosabatlariga ega bo'lgan boshqa shaxslarga "Xizmat" ko'rsatish maqsadida kontentdan foydalanishga imkon beradi, kontentga bo'lgan huquqlarni o'tkazadi, va qonuniy majburiyatlarga javob beradi. Shuningdek, uchinchi shaxslarga kontentdan shu maqsadda foydalanishiga ruxsat berishga rozilik bildiradi.

3. Ushbu foydalanish shartlarida “Kompaniya”ga berilgan huquqlar bundan mustasno, ota-onalar va talaba a'zolari a'zoning mazmuniga bo'lgan barcha huquqlarni saqlab qoladi. A'zoning roziligisiz “Kompaniya” a'zoning mazmunini oshkor qila olmaydi. Biroq, faqat a'zo tomonidan baham ko'rish maqsadida tarqatilgan kontent yoki a'zoning roziligi bilan olingan tarkib uchun a'zolar a'zo tarkibidan foydalanish, ko'rsatish, tarqatish va o'zgartirishga rozi bo'lgan deb hisoblanadi.

4. “Kompaniya” a'zoning "Xizmat"dan foydalanishini yoki a'zoning hisobidan foydalanishni tugatishi yoki uni harakatsiz holatga keltirishi mumkin. “Kompaniya” a'zosining hisobini tugatishi yoki "Xizmat"dan foydalanishining sabablari, jumladan, "Xizmat"ni taqdim etishga va “Kompaniya” siyosatiga qarshi holatlar quyidagilardan iboratdir.

- Agar a'zo ushbu shartlarni yoki individual shartnomalarni buzsa

- A'zoning iltimosiga binoan yoki a'zoning o'zi a'zoning akkauntini o'chirib tashlagan taqdirda

- A'zo "Xizmat"dan bir yildan ortiq foydalanmagan bo'lsa

- A'zo "Xizmat"dan foydalanish bilan bog'liq holda “Kompaniya” yoki boshqalarga to'lashi kerak bo'lgan xarajatlarni to'lamagan yoki kechiktirilgan taqdirda.

- Davlat organlari tomonidan talab qilinganda

- Agar “Kompaniya” boshqa jiddiy sabablarga ko'ra "Xizmat" ko'rsatishni davom ettirishi nomaqbul deb topilsa.

5-modda (A'zolarning huquq va majburiyatlari)

1. A'zolar tegishli qonunlarga, ushbu Qoidalar va Shartlarning qoidalariga, foydalanish bo'yicha ko'rsatmalarga va "Xizmat" va “Kompaniya”ning bildirishnomalariga rioya qilishlari kerak.

2. A'zolar mualliflik huquqi va boshqa huquqlarni faqat a'zo tomonidan “Kompaniya” "Xizmat"i orqali taqdim etilgan, joylashtirgan yoki ko'rsatgan kontentga nisbatan saqlab qoladilar.

3. A'zolar "Xizmat" doirasida to'plangan va joylashtirilgan ma'lumotlar (jumladan, ochiq va shaxsiy) uchun javobgardir va ma'lumotlar boshqalarning huquqlarini, shuningdek, a'zoning javobgarligi bilan bog'liq har qanday qonuniy majburiyatlarni buzmaydi.

4. “Kompaniya” a'zolarga ushbu Foydalanish shartlarining amal qilish muddati tugagunga qadar, ushbu Foydalanish shartlari tomonidan ruxsat etilgan darajada a'zoga “Kompaniya” tomonidan taqdim etilgan "Xizmat" dan foydalanish uchun o'tkazilmaydigan, mutlaq bo'lmagan huquqni beradi.

5. A'zo o’zing accauntida sodir bo'lgan har qanday harakatlar va ularning oqibatlari uchun barcha javobgarlikni o'z zimmasiga olishga rozi.

 

6-modda (Xizmat ko'rsatish va foydalanish shartlari)

1. Asosan, “Kompaniya” kuniga 24 soat, haftada 7 kun "Xizmat" ko'rsatadi.

2. “Kompaniya” jiddiy sabab bo‘lgan hollarda operativ va texnik ehtiyojlarga ko‘ra ko‘rsatilayotgan “Xizmat”ning to‘liq yoki bir qismini o‘zgartirishi mumkin va bu holda “Kompaniya” bu haqda saytda (bosh sahifada) va individual a'zolarga elektron pochta xabarlarini yuborish. , SMS va hk.

3. “Kompaniya” a'zodan "Xizmat"dan foydalanish uchun ism, tug'ilgan sana, aloqa ma'lumotlari va boshqa ma'lumotlarni taqdim etishni so'rashi mumkin va a'zo bunday ma'lumotlarning to'g'riligi va to'liqligini saqlashi kerak. Ba'zi hollarda a'zo "Xizmat" dan foydalanish uchun foydalanuvchi nomi, parol va elektron pochta manzilini taqdim etishi mumkin.

4. “Kompaniya” a'zoning “Kompaniya”ga to'g'ri ma'lumot taqdim etmasligi yoki a'zoning hisob ma'lumotlarini xavfsiz saqlamasligi natijasida etkazilgan yo'qotish yoki zarar uchun javobgar emas.

5. A'zolar "Xizmat" dan foydalanish uchun zarur bo'lgan uskunalar va aloqa xarajatlari kabi barcha xarajatlarni alohida to'lashlari kerak.

6. “Kompaniya” "Xizmat" ko'rsatish uchun zarur bo'lsa, muntazam tekshiruvlar o'tkazishi mumkin va muntazam tekshirish vaqti "Xizmat" taqdim ekranida e'lon qilinadi.

 

7-modda (Evro Xizmatidan foydalanish)

1. “Kompaniya” "Xizmatlarni" bepul taqdim etadi, lekin ba'zi "Xizmatlar" to'lov evaziga ko'rsatilishi mumkin.

2. A’zo “Kompaniya” tomonidan ko‘rsatiladigan Xizmatdan to’lov evaziga (keyingi o‘rinlarda “Pullik xizmat” deb yuritiladi) foydalanganda “Pullik xizmat” asosan oldindan to‘laydi, to‘lov usuli esa mobil telefon to‘lovi, kredit karta to'lovi, hisob o'tkazmasi, a'zolar bank depoziti, oldindan to'langan elektron to'lov usuli va boshqalar orqali to'lashni tanlashlari mumkin.

3. “Kompaniya” a'zoning to'lov uchun zarur bo'lgan shaxsiy ma'lumotlarini qo'shimcha ravishda so'rashi mumkin va a'zo “Kompaniya” tomonidan so'ralgan shaxsiy ma'lumotlarni to'g'ri taqdim etishi shart.

4. Yakka tartibdagi “Pullik xizmat”dan foydalanish shartnomasini tuzgan a’zolar foydalanish shartnomasi tuzilgan kundan e’tiboran 7 kun ichida, tuzilgan foydalanish shartnomasi boshqacha tarzda tuzilgan bo'lsa, obuna "pullik xizmat" dan foydalanish mumkin bo'lgan kundan boshlab bir oy ichida yoki faktni bilgan yoki bilishi mumkin bo'lgan kundan boshlab 30 kun ichida bekor qilinishi mumkin. Biroq, “Kompaniya”ning "Pullik xizmati" Elektron tijoratda iste'molchilarning huquqlarini himoya qilish to'g'risidagi qonun va h.k. va Tarkibni sanoatni rag'batlantirish to'g'risidagi qonun da ko'rsatilganidek, olib qo'yilishi mumkin bo'lmagan Xizmatlarni o'z ichiga olishi mumkin, bu holda "Kompaniya" qaytarib olish huquqini cheklash uchun ushbu Qonunga muvofiq quyidagi choralardan biri ko'riladi:

- shu jumladan, qaytarib olish mumkin bo'lmagan Pullik Xizmatlar to'g'risidagi fakt

- Vaqtinchalik yoki qisman foydalanish kabi usullarni ta'minlash

5. A'zo o’ziga tegishli sabablarga ko'ra Xizmat to’lovini qaytargan vaziyatda umumiy usuli quyidagicha.

- Agar “Kompaniya” tomonidan taqdim etilayotgan “Pullik Xizmat” to‘lov amalga oshirilgandan so‘ng Xizmatdan foydalanish yoki sotib olish faqat bir martalik foydalanish bilan yakunlanadigan xizmat bo‘lsa, “Pullik Xizmat”dan foydalangandan keyin pulni qaytarib bo‘lmaydi.

- Agar "kompaniya" tomonidan ko'rsatiladigan "pullik xizmat" to'lov amalga oshirilgandan keyin bir oydan kam davom etadigan (to'lov asosida) xizmat bo'lsa, summaning qolgan qismi foydalanish kunidan boshlab foydalanish kunlari soniga to'g'ri keladigan miqdorni hisobga olmaganda. bekor qilish uchun to'lov qaytariladi (ushbu bo'lim qoidalari har oy bir oyga mo'ljallab to'langan "Pullik xizmatlar" uchun ham amal qiladi)

- “Kompaniya” tomonidan ko‘rsatiladigan “Pullik Xizmat” to‘lovdan so‘ng bir oydan ortiq davom etadigan Xizmat bo‘lsa (to‘lov standarti), qolgan summa bekor qilingan kundan boshlab qaytariladi.

6. Oldingi bandning qoidalariga qaramasdan, quyidagi holatlarning har birida alohida a'zo tomonidan to'langan to'liq summa qaytariladi.

- “Kompaniya” tomonidan taqdim etilgan Xizmatdagi nosozlik yoki minimal texnik xususiyatlarga qaramay, “Kompaniya” bilan bog'liq sabablarga ko'ra Xizmatdan foydalanilmagan taqdirda

- A'zo tomonidan sotib olingan Xizmat ko'rsatilmagan bo'lsa

- Ko'rsatilayotgan Xizmat ko'rsatkichlar va reklamalardan farq qiladigan yoki ulardan sezilarli darajada farq qilgan taqdirda

- Taqdim etilayotgan Xizmatdagi nuqson tufayli Xizmatdan normal foydalanish sezilarli darajada imkonsiz bo'lgan taqdirda

7. A'zolar foydalanish to'loviga e'tiroz bildirishlari mumkin. Biroq, foydalanish to'loviga e'tirozlar sabab ma'lum bo'lgan kundan boshlab 30 kun ichida va sabab yuzaga kelgan kundan boshlab 3 oy ichida e'tiroz bildirilishi kerak.

8. “Kompaniya” ortiqcha to'langan yoki to'liq qaytarilgan taqdirda, foydalanish to'lovini to'lash bilan bir xil tarzda qaytaradi. Biroq, agar to'lovni xuddi shu tarzda qaytarishning iloji bo'lmasa yoki Xizmat muddatidan oldin to'xtatilganligi sababli qisman qaytarish mumkin bo'lsa, pulni qaytarish “Kompaniya” tomonidan belgilanadigan alohida usulda amalga oshiriladi. “Kompaniya” to‘lovni qaytarish majburiyati paydo bo‘lgan kundan boshlab 3 ish kuni ichida qaytaradi va agar qaytarib berish kechiktirilsa, kechiktirilgan foiz stavkasi “Elektron tijoratda iste’molchilarning huquqlarini himoya qilish to‘g‘risida”gi qonun asosida qaytatiladi. Biroq, agar to'lovni qaytarish uchun a'zoning hamkorligi talab etilsa, a'zoga bog'liq bo'lgan sabablarga ko'ra to'lovni kechiktirish uchun kechiktirilgan foizlar undiriladi.

8-modda (Xizmatni vaqtincha to'xtatish)

1. “Kompaniya” axborot va kommunikatsiya vositalariga texnik xizmat ko‘rsatish, tekshirish, almashtirish va ishdan chiqish, aloqa uzilishi, milliy favqulodda vaziyatlar, “Xizmat” dan foydalanishda tirbandlik yoki muhim holatlar, operatsion sabablar mavjud bo‘lgan hollarda “Xizmat” korsatishni vaqtincha to‘xtatib qo‘yishi mumkin. Bunday holda, "Kompaniya" sayt (bosh sahifa) yoki alohida a'zolarni elektron pochta, SMS va boshqalar orqali xabardor qiladi. Biroq, agar "Kompaniya" oldindan xabardor qila olmaydigan muqarrar sabablar mavjud bo'lsa, u keyinroq xabardor qilinishi mumkin.

2. "Kompaniya" "Kompaniya" siyosati va faoliyati ehtiyojlari uchun bepul taqdim etilayotgan xizmatlarning bir qismini yoki barchasini o'zgartirishi, to'xtatib turishi yoki o'zgartirishi mumkin, shuningdek, tegishli qonun hujjatlarida alohida qoida mavjud bo'lmasa, "A'zo"ga alohida tovon to'lamaydi.

3. Biznes ob'ektlarini konvertatsiya qilish, biznesdan voz kechish, kompaniyalar o'rtasidagi integratsiya va hokazolar tufayli xizmat ko'rsatilmagan taqdirda, "Kompaniya" har bir a'zoni saytdagi (bosh sahifadagi) bildirishnoma orqali yoki elektron pochta orqali xabardor qiladi. pochta, SMS va boshqalar isbotlangan sabab-oqibat munosabatlari tufayli "a'zo" tomonidan ko'rilgan haqiqiy zarar qoplanadi. Biroq, agar "Kompaniya" hech qanday niyat yoki beparvolik yo'qligini isbotlasa, bunday bo’lmaydi.

9-modda (Shaxsiy ma'lumotlarni to'plash va ulardan foydalanish bo'yicha ko'rsatmalar)

"Kompaniya"ning shaxsiy ma'lumotlarini to'plash, ulardan foydalanish va himoya qilish to'g'risidagi ma'lumotlar [Shaxsiy ma'lumotlar bilan ishlash siyosatida] alohida ochiladi. Ushbu "Xizmat" dan foydalanish orqali a'zo [Maxfiylik siyosati] ning barcha qoidalarini tushunadi va shaxsiy ma'lumotlarni to'plash va ulardan foydalanishga rozi bo'ladi.

 

10-modda (Kompaniyaning zararni qoplash huquqlari)

1. “Kompaniya” a'zo tomonidan etkazilgan har qanday zarar uchun javobgar bo'lmaydi, agar "Xizmat" quyidagi hollarda taqdim etilishi mumkin bo'lmasa.

- Tabiiy ofat yoki fors-major holatlarida

- Uchinchi shaxs tomonidan "Xizmat" ga qasddan aralashgan taqdirda

- A'zoga tegishli sabablarga ko'ra "Xizmat" dan foydalanishda muammo yuzaga kelsa

- Kompaniyaning niyati yoki beparvoligisiz boshqa sabablarga ko'ra

2. A'zolar "Xizmat"dan foydalangan holda mahsulotlarni sotish bo'yicha tadbirkorlik faoliyati bilan shug'ullanishlari mumkin emas. “Kompaniya” qonuni tomonidan imzolangan ekspress yozma ravishda ruxsat berilgan hollar bundan mustasno, tijorat dasturiy ta'minotini noqonuniy tarqatish taqiqlanadi. “Kompaniya” tadbirkorlik faoliyatining ushbu qoidabuzarlik natijasida yuzaga kelgan natijalari va yo‘qotishlari hamda tegishli tashkilotlarning qonuniy harakatlari uchun javobgar emas.

3. “Kompaniya” a'zolar tomonidan joylashtirilgan ma'lumotlar, ma'lumotlar, faktlar va boshqalarning ishonchliligi va to'g'riligi uchun javobgar emas.

4. “Kompaniya” a’zolar o‘rtasida yoki a’zolar va uchinchi shaxslar o‘rtasida “Xizmat” orqali amalga oshirilgan operatsiyalarda javobgarlikdan ozod qilinadi.

5. “Kompaniya” bepul taqdim etilayotgan “Xizmat”dan foydalanish uchun javobgar emas, agar tegishli qonunlarda boshqacha qoida nazarda tutilgan bo‘lmasa.

 

11-modda (Xatlarni boshqarish)

1. Agar aʼzoning postida Axborot va kommunikatsiya tarmoqlaridan foydalanish va axborotni muhofaza qilishni ragʻbatlantirish toʻgʻrisidagi qonun va h.k. va Mualliflik huquqi toʻgʻrisidagi qonun kabi tegishli qonunlarni buzuvchi kontent boʻlsa, huquq egasi ushbu qonunga muvofiq eʼlonni toʻxtatib turadi va oʻchirib tashlaydi. tegishli qonunlarda nazarda tutilgan tartib-qoidalar va hokazolar va “Kompaniya” tegishli qonunlarga muvofiq choralar ko'rishi shart.

2. “Kompaniya” e’tirof etish huquqining buzilishiga asos bo‘lgan taqdirda ham huquq egasining talabiga binoan tegishli qonun va me’yoriy hujjatlarga muvofiq vaqtinchalik choralar va h.k. oldingi bandga yoki agar u boshqa “Kompaniya” siyosati va tegishli qonunlarni buzsa.

 

12-modda (Xatlarni tarqatish)

1. Ota-onalar va o'quvchilar a'zolari "Xizmat" dan foydalangan holda maktab (shu jumladan bolalar bog'chasi) tomonidan "Xizmat" orqali maktabga (shu jumladan bolalar bog'chasiga) tegishli bo'lgan ota-onalar va o'quvchilar a'zolari uchun kontentni joylashtirishga "Xizmat" dan foydalangan holda to'liq rozi bo'ladi. Bu vaqtda e'lon qilingan kontentda ota-onalarning farzandlari sur’atlari kabilar kiritiladi.

2. Postlarni maktablar (shu jumladan bolalar bog'chalari) tomonidan "kompaniya" orqali dastlabki taqsimlash avvalgi bandga muvofiq oddiy harakat deb hisoblanadi va keyinchalik postga egalik yoki portret huquqiga ega bo'lgan foydalanuvchining roziligisiz amalga oshirilgan qayta taqsimlash va undan kelib chiqadigan qonuniy javobgarlik qayta taqsimlovchiga tegishli bo'lib, "Kompaniya" va maktab (shu jumladan bolalar bog'chasi) ma'murlari buning uchun qonuniy javobgarlikka ega emaslar.

13-modda (Axborot berish va reklama joylashtirish)

1. “Kompaniya” a'zolarga "Xizmat" dan foydalanishda zarur deb topilgan turli ma'lumotlarni bildirishnomalar, elektron pochta, SMS, telefon va boshqalar orqali taqdim etishi mumkin. Biroq, a'zolar istalgan vaqtda elektron pochta xabarlarini va hokazolarni olishdan bosh tortishi mumkin, tranzaksiya bilan bog'liq ma'lumotlar va tegishli qonunlarga muvofiq mijozlar so'rovlariga javoblar bundan mustasno.

2. “Kompaniya” “Xizmat” ekranida, veb-saytda, elektron pochtada va hokazolarda “Xizmat” faoliyatiga oid e’lonlarni joylashtirishi mumkin. Reklama va boshqalar bilan elektron pochta xabarlarini olgan a'zolar ularni “Kompaniya” ga olishdan bosh tortishi mumkin.

 

14-modda (Nizolarni hal qilish)

“Kompaniya” a'zolar tomonidan bildirilgan qonuniy fikr yoki shikoyatlarni aks ettirish va etkazilgan zararni qoplash uchun qo'lidan kelganini qilishi kerak.

“Kompaniya” a'zolardan kelib tushgan shikoyatlar va fikrlardan ustun turadi. Biroq, agar tezkor ishlov berish qiyin bo'lsa, sabab va ishlov berish jadvali darhol a'zoga xabar qilinadi.

 

15-modda (Amaldagi qonun va vakolatli sud)

Koreya Respublikasi qonunlari ushbu shart va shartlarni talqin qilishda hamda “Kompaniya” va aʼzolar oʻrtasidagi nizolarga nisbatan qoʻllaniladi.

Agar “Kompaniya” va a'zo o'rtasida "Xizmat" dan foydalanish bo'yicha nizo kelib chiqsa va da'vo qo'zg'atilgan bo'lsa, Fuqarolik protsessual qonuniga muvofiq manzil bo'yicha vakolatga ega bo'lgan sud bitimning yurisdiktsiyasidir.

 

Qo'shimcha

Ushbu shartlar 2022-yil 1-yanvardan kuchga kiradi.

닫기